Sluiten

Contacteer deze onderneming en bespreek de investeringsmogelijkheden.

Bedankt, we hebben uw contactaanvraag succesvol ontvangen.

Oops! Something went wrong while submitting the form

Skedify

Gent
Software
Wat is een WinWinner campagne?

Via WinWinner kunnen ondernemers hun ambitieuze groeiplannen met hun netwerk delen om hun ambassadeurs te laten investeren via voordelige leningen zoals de winwinlening. Zo kan de ondernemer verder groeien en haar plannen waarmaken. We brengen je graag in contact met de onderneming om de voorwaarden van de lening te bespreken.

Lenen aan KMO's omvat altijd een risico van kapitaalverlies. 

Skedify

is op zoek naar een totaalbedrag van

99500

Je kan investeren vanaf €5.000 per lening. Vul het formulier hieronder in om in contact te komen met de ondernemer.

reeds opgehaald

De investeringscampagne van

Skedify

is afgelopen

Bekijk de andere campagnes

reeds opgehaald

Te laat!

Skedify

vond haar ambassadeurs al.

Bekijk de andere campagnes

Investeringsvoorwaarden

Winwinlening

type lening

Jaarlijkse aflossing

terugbetaaltermijn

4,5%

jaarlijks rendement

8 jaar

looptijd

30%

waarborg

€5.000

minimuminvestering

Lees het volledige investeringsvoorstel

Waarom Skedify.me ?

Banken, verzekeraars, financieel adviseurs, reisagentschappen, accountants, sociaal secretariaten en ondernemingsloketten zijn het er allemaal over eens: hun persoonlijk advies en expertise bieden klanten een unieke meerwaarde in dit digitaliserende tijdperk.

Maar hoe toegankelijk zijn die experten en adviseurs voor de (online) klant? We kunnen met gemak online een afspraak maken bij onze dokter, de tandarts of zelfs de opticien. Waarom is dat dan zo tijdrovend en frustrerend bij pakweg onze bank? De eindeloze telefoontjes en mailconversaties om een datum te vinden die voor beide partijen past, maken alles veel moeilijker dan het hoeft te zijn. Met de huidige technologie en de verwachtingen van de klant zouden deze taferelen tot de geschiedenisboeken moeten verbannen worden.

Skedify maakt het mogelijk voor de klant en de bedrijven om in enkele clicks een afspraak in te plannen met de juiste adviseur voor een betekenisvol gesprek rond een bepaald thema, met een hogere leadgeneratie, efficiëntiewinsten en een betere klantenbeleving als resultaat.


Effortless scheduling, meaningful conversations

Een eenvoudige online oplossing waarmee klanten in enkele clicks een afspraak kunnen inplannen bij een dienstverlener.

Activiteit

Hoe werkt het voor u als klant?

Als (potentiële) klant kan je op elk moment via de website, het klantenportaal of mobiele app van een bedrijf eenvoudig een afspraak inplannen met de geschikte adviseur voor een waardevol gesprek rond een bepaald thema en dit in slechts enkele clicks.

Als klant word je automatisch op de hoogte gehouden over je afspraak door middel van notificaties en herinneringen via mail en SMS.

Bovendien kan je de afspraak, inclusief alle details zoals instructies en routeplanning, direct in je agenda plaatsen, je partner uitnodigen, en zelf de afspraak annuleren of verplaatsen zonder dat er tussenkomst van een andere partij nodig is.

Hoe werkt het voor de adviseurs?

We tonen de klant steeds de real-time beschikbaarheid van de adviseur(s) in kwestie.

Skedify zorgt voor een continue synchronisatie met gekende achterliggende agendasystemen zoals Outlook. Je kan Skedify zien als een intelligente laag bovenop de agenda van de adviseur. 

Daarnaast bepalen de adviseurs zelf hun beschikbaarheid en planningsregels voor elk gespreksthema. Zo behouden ze de volledige controle over hun agenda, en werkt het systeem vóór hen.

Bovendien kan de adviseur zelf het initiatief nemen voor een afspraak door een slimme uitnodiging te sturen naar de klant die dan enkel nog een beschikbaar tijdstip hoeft te kiezen.

Hoe werkt het voor het bedrijf?

Bedrijven kunnen hun groot netwerk van adviseurs op een gestroomlijnde manier terug toegankelijk maken voor hun klanten.

Ook krijgen ze een beter inzicht in welke soorten gesprekken er plaatsvinden.

Daarnaast kunnen ze procesmatig adviseurs gaan bijsturen om een optimale klantenbeleving te creëren.

Natuurlijk draait onze oplossing niet geïsoleerd binnen zo’n bedrijf. Ook daar maken we het verschil. De schaalbare en integreerbare architectuur en de security-aspecten ervan aligneren perfect met de vereisten van professionele bedrijven. Zo worden onze systemen gevoed met data door provisioningsystemen of beheersystemen, wordt alle relevante afspraakinformatie gesynchroniseerd met klantendatabases of CRM’s, worden er single sign-on integraties voorzien en meer.

Blijft Skedify bij afspraakplanning?

Dankzij onze focus op adviserende professionele bedrijven kunnen en willen we ook meer voor hen gaan doen. We willen niet enkel de afspraak tussen klant en adviseur faciliteren. Onze visie gaat verder: we willen ondersteuning bieden voor, tijdens en na de afspraak met behulp van machine learning, AI en videotechnologie. 

Wij geloven dat persoonlijk en menselijk advies dat ondersteund en gefaciliteerd wordt door artificiële intelligentie het beste resultaat geeft voor de klant én voor de adviseur.

Team

Arne Bassez

Arne is een van de zeldzame founders die zowel een business achtergrond heeft én die ook op elk technisch niveau kan mee discussiëren. Een typische handelsingenieur. Die link tussen technologie en de operationele challenges van bedrijven is ook de reden waarom hij Skedify oprichtte. Na te scoren als finalist in verschillende businessplan competities, was het duidelijk. Hier zit iets in! In het najaar van 2014 nam Arne z’n eerste twee medewerkers aan, verzamelde een ervaren raad van advies rond zich en bouwde in een mum van tijd een prototype. Met Succes! Eind 2015 haalde hij een eerste financieringsronde op via het CoFoundry investeringsfonds voor verdere R&D om van een rudimentair prototype  een volwaardig, commercialiseerbaar product te maken. 

Ondertussen is Skedify operationeel bij enkele van België ‘s grootste organisaties, en is het team erachter uitgegroeid tot 10 koppen sterk. Nu Skedify een sterk, commercieel product is geworden met een duidelijke visie, kan Arne zijn volledige aandacht leggen op sales, partnership development en de strategische, internationale groei van de onderneming.

Daarnaast deelt hij als ambassadeur van VOKA Bryo (Young & Bright Entrepreneurs -  Kamer van Koophandel) zijn ervaringen met startende ondernemers.

Christophe Thelen

Christophe begon zijn carrière als developer maar groeide in de volgende 18 jaar uit tot Head of Product bij UltraGenda. Dit bedrijf werd mede door hem wereldspeler voor scheduling in de healthcare sector.  Toen dat bedrijf succesvol verkocht werd aan een grote speler in de sector, begon hij te zoeken naar een nieuwe uitdaging waar hij met al zijn kennis en ervaring een impact kon maken. Toen hij eind 2015 een jonge start-up zag passeren die scheduling wilde revolutioneren in de professionele sector, solliciteerde hij onmiddellijk. Met zijn expertise en ervaring aan boord slaagde Skedify erin om het volgend jaar live te gaan met eerste grote klanten. In Christophe vond Arne een complementaire co-founder, het missende puzzelstukje.


Team

Skedify is ondertussen 10 mannen en vrouwen sterk. Mensen die één voor één hier zijn omdat ze geloven in wat ze doen, en doen wat ze doen met passie.

Bijna iedereen bij Skedify heeft een technisch profiel. Nu is het tijd om een sterk commercieel team uit te bouwen, en verder te groeien.

Commerciële partners en complementaire producten

Cronos / The CoFoundry:

The CoFoundry is het investeringsfonds voor technologische bedrijven en is dicht verbonden met Cronos. Dit is ook de reden waarom Skedify hen eind 2014 als partner koos. Cronos, een netwerk van 400 bedrijven die samen de grootste IT-groep van België vormen, is voor ons een fantastisch netwerk vanuit zowel commercieel als technologisch standpunt.

IBM:

Skedify werd geselecteerd voor het IBM Global Entrepreneurship en werd bijgestaan met kennis en expertise uit het IBM-netwerk. Daarnaast kregen we ook 2 jaar gratis serverinfrastructuur tijdens onze R&D-periode.

Microsoft:

Nu Skedify de sprong maakt naar AI & machine learning om onze oplossing te verbeteren, alsook onze bestaande complementariteit met MS producten zoals Exchange en Dynamics, kunnen we rekenen op de ondersteuning van Microsoft. Dit omvat zowel commerciële ondersteuning als ondersteuning bij verdere R&D.

Klanten

Onze ideale klanten zijn de grotere, digitaal mature organisaties die hun adviseurs toegankelijk willen maken voor hun klanten.

Wij helpen hen door een modulair product aan te bieden via een SaaS- of software-as-a-servicemodel. Voor een periodieke licentiekost krijgen ze het beste wat onze technologie te bieden heeft en het dienstenniveau dat daarbij hoort. Omdat het implementeren van een frictieloos afsprakenproces een grote impact heeft op de werking van een bedrijf, bieden we ook opvolging van het integratie-en implementatieproces om zo succesvol mogelijk van start te kunnen gaan. Eenmaal gelanceerd blijven wij onze klanten ondersteunen, want wij boeken pas successen als onze klanten dat doen!

Buiten de weerkerende licentie kost en onboardingfee, kunnen klanten ook functionaliteiten die ze belangrijk vinden sneller laten ontwikkelen (dan initieel door Skedify gepland) door hiervoor prioriteit te kopen.

...dit vergroot niet enkel de inkomstenstroom, maar verbetert ook het product voor alle huidige en toekomstige klanten.

Pers

Investeer mee in

Skedify

Om Skedify verder uit te bouwen zoeken we 350.000 Euro. Een bedrag dat we gaan gebruiken om volop op groei in te zetten. Een strategische keuze die al gevalideerd werd door het Agentschap van Innoveren en Ondernemen en die via de Groeisubsidie het eerste profiel al meefinanciert. Concreet zal de extra kapitaalinjectie gebruikt worden om:

  • een sterk en complementair commercieel team uit te bouwen bestaande uit sales, account manager, project manager en customer success manager;
  • onze successen hier in België uit te breiden door meer opportuniteiten na te jagen die nu onbeantwoord blijven wegens onvoldoende mankracht;
  • internationaal te schalen naar in eerste instantie onze buurlanden Nederland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en Duitsland.

Samen met WinWinner stelden we een financieringsmix op. Die mix bestaat uit 4 kanalen. De totale financieringsnood zal over de 3 kanalen als volgt verdeeld worden:

Wij zijn op zoek naar investeerders die willen profiteren van het fiscale voordeel van de Winwinlening, en onze financiële mix mogelijk te maken om onze commerciële successen extra wind in de zeilen te geven . Een echte Win-Win! Helpt u mee onze toekomstvisie verder kracht bij te zetten?

Spreekt ons verhaal je aan? Contacteer ons en word ambassadeur.

Updates

De ondernemer heeft nog geen updates over deze campagne geplaatst. 
Kom binnenkort nog eens kijken!

Veelgestelde vragen voor investeerders

Wat is de winwinlening?

De winwinlening is een achtergestelde lening met een looptijd van 8 jaar, waarbij Vlaamse ondernemingen tot 200.000 euro kunnen ontlenen bij Vlaamse particuliere investeerders. De interest is minimaal 1% en maximaal 2% en de investeerder ontvangt ook een jaarlijks belastingkrediet van 2,5%. Daarnaast heeft de investeerder recht op een waarborg van 30% op de verloren hoofdsom in geval van falen.

Hoeveel kost het voor mij om te investeren via WinWinner?

Investeren via WinWinner is voor de investeerder volledig gratis. De administratie- en begeleidingskosten voor het afsluiten van een investering liggen volledig bij de onderneming zelf.

Waaruit bestaat het jaarlijkse rendement van 4,5%?

Het 4,5% rendement is een combinatie van de vaste jaarlijkse rente van 2% + het jaarlijks belastingkrediet van 2,5%.

Wat betekent de waarborg bij de winwinlening?

Als de ondernemer het bedrag niet kan terugbetalen wegens een faillisement, onvermogen, vrijwillige of gedwongen ontbinding, kan je een schrapping van de lening vragen bij de overheid via de instantie PMV. Als de lening geschrapt wordt, kan het bedrag van de hoofdsom dat definitief verloren is gegaan voor 30% gerecupereerd worden door middel van een belastingkrediet.

Wanneer kan de waarborg van 30% opgevraagd worden?

Indien blijkt dat de onderneming waaraan je geleend hebt de winwinlening  niet meer zal kunnen terugbetalen, kan je een schrapping van de winwinlening aanvragen bij PMV. Investeerders zullen in hun aangifte personenbelasting het totaal verlies moeten opgeven om recht te hebben op de waarborg van 30%.

Is de winwinlening een risicovolle maatregel?

Er is altijd een kans dat de onderneming de lening niet kan terugbetalen. De investeerder gaat een winwinlening aan op eigen risico. Investeerders hebben wel recht op een waarborg van 30% in geval van faillissement van de
onderneming.

Moet ik belastingen betalen op het rendement dat ik ontvang via de winwinlening?

Van de 2% interest die je van de onderneming ontvangt wordt zoals bij andere inkomsten van kapitalen en roerende goederen nog 30% roerende voorheffing afgehouden. Deze roerende voorheffing wordt door de onderneming betaald. Bij een interest van 2% ontvang je dus uiteindelijk 1,4% netto interest. Het totale nettorendement inclusief 2,5% belastingkrediet is dus 3,9%.

Kan ik zien hoe lang de campagne van een onderneming nog loopt?

Een WinWinner campagne staat gemiddeld 60 dagen online. In de informatienota van de onderneming kan je zien wat de start- en einddatum van de campagne is.

Kan ik ook vanuit Brussel, Wallonië of het buitenland investeren?

Nee, enkel particulieren die in het Vlaams Gewest gevestigd zijn, kunnen investeren via de winwinlening.

Waarom investeren via WinWinner?

4,5% jaarlijks rendement
30% waarborg via de overheid
€0 kosten voor investeerder
Grondige selectie van dossiers
Administratieve ontzorging

Bekijk ook de campagne op

Ga naar Hello Crowd

Kom in contact met deze onderneming

Je hebt nog
00
dagen om te investeren
Of
bekijk de andere campagnes



Op zoek naar groeifinanciering?

Ik zoek financiering

Investeren in groeibedrijven?

Ik wil investeren

Zoek je financiering?

Schrijf je vrijblijvend in

Wil je investeren?

Bekijk de bedrijvenlijst