Sluiten

Contacteer deze onderneming en bespreek de investeringsmogelijkheden.

Bedankt, we hebben uw contactaanvraag succesvol ontvangen.

Oops! Something went wrong while submitting the form

Investeer in

100% gefinancierd

VENUEZ

Brugge
Hospitality

95000

totale investeringsbehoefte

5000

minimale investering
Interesse om te investeren?
Bekijk de actieve campagnes ⟶

Waarom VENUEZ?

Ontwikkelingen aan een razendsnel tempo en grote trendgevoeligheid typeren de Belgische hospitality-industrie. Consumenten worden zich meer en meer bewust van wat ze eten en drinken. Tegelijkertijd gaan ze steeds op zoek naar een nog uniekere ervaring

Als ondernemer, big or small, moet je homo universalis zijn om naast het runnen van je dagelijkse business alle trends op de voet te volgen, je creativiteit te voeden en deze te implementeren

Binnen deze business staat stilstaan gelijk aan achteruitgaan.

Als partner in crime van ondernemers helpen we met VENUEZ hen te voldoen aan de steeds stijgende verwachtingen van de consument en ondersteunen we zo tegelijk de gehele branche

VENUEZ is een crossmediaal merk met een gericht platform dat de vinger aan de pols houdt binnen de sector. Ondernemers blijven up-to-date over de (veranderende) trends en krijgen een waaier van zowel gerichte als brede inspiratie. Maar het merk neemt ook tijd om hen in de kijker te zetten en te belonen voor hun creativiteit en passie.

Hoe werkt het?

VENUEZ is een crossmediaal merk dat zowel in print, online als op eigen events actief is.

VENUEZ Modern Hospitality Journal

Het tweemaandelijks magazine VENUEZ bundelt elke editie trends, hospitality-related content, nieuwe producten, leuke invalshoeken en 18 nieuwe zaken in België.

Dit resulteert in een stevig gevuld magazine waarin we volop inzetten op kwalitatief beeld, tekst en het plaatsen van de juiste partners bij de juiste content. Bij elk artikel stellen we onze doelgroep centraal: beantwoordt dit aan de verwachtingen van onze lezer? Halen ze voldoende inspiratie uit de nieuwe zaken die we voorstellen? Is onze content een correcte en complete weergave van vandaag? Bij welke evoluties heeft onze lezer nood aan achtergrond of juist praktische tips?

VENUEZ Hospitality Awards

 

Jaarlijks organiseert VENUEZ op de eerste maandag van december de Hospitality Awards. Tijdens deze glamoureuze gala-avond in Oscar-stijl kiest de onafhankelijke vakjury zorgvuldig 14 winnaars. De genomineerden worden gesourced uit een longlist die tot stand komt uit de verschenen venue-reports die besproken werden in de laatste zes edities van het VENUEZ Journal. Het is de ultieme erkenning voor de durvers die grenzen verleggen binnen de Belgische hospitality. Dit feest voor 625 gasten, wordt binnen de industrie als DE referentie ervaren.

In 2018 organiseert Marvin Media dit event voor het zesde jaar op rij.

VENUEZ Hospitality Show

 

Al 8 jaar op rij komt het VENUEZ Journal tot leven in Antwerpen. Tijdens de driedaagse Hospitality Show voel, proef en beleef je de trends van morgen in food, drinks en design. We dompelen je onder in de veelzijdigheid van de sector, we nodigen (internationale) experts uit die hun advies van de bovenste plank met jou delen en je ontmoet je gelijkgezinden. Drie dagen lang is Antwerpen the place to be voor zowel de ervaren ondernemers als de professionals die hun eerste stappen zetten in de hospitality.

Voor de negende editie verhuizen we naar Antwerp Expo, waar we ruimte hebben om te groeien. De nieuwe locatie laat ons toe om de volledige scope van hospitality te benadrukken en onze doelgroep te inspireren.

VENUEZ Digital

VENUEZ evolueert mee en bereikt tussen de offline publicaties door, ook digitaal zijn doelgroep via venuez.be en sociale media. We verzamelen er bijzondere verhalen, aanvullingen op de offline artikels, unieke content. Ook nieuwe Belgische zaken vind je daar op één plaats. Onafhankelijkheid en kwaliteit primeren ook hier waardoor we duidelijk vermelden wanneer de content een samenwerking is met een commerciële partner.

Dit relatief nieuwe businessmodel is de sleutel tot meer awareness rond VENUEZ om de aandachtsboog gespannen te houden. Het is onze ambitie om dagelijks op de radar te komen van onze fanbase.

Team

Vincent Degroote - Founder

Vincent heeft een achtergrond in de marketing en sales binnen de FMCG. Hij detecteerde dat de horecamarkt zichzelf aan het heruitvinden was: verschillende conceptuele benaderingen zagen het licht. De horeca evolueerde naar een hospitality-industrie, maar het aanbod van de markt kwam de bijkomende en nieuwe noden niet tegemoet. Bovendien is Vincent opgegroeid in een horecafamilie en voelde hij de maatschappelijke missie om de sector naar een hoger niveau te brengen. In 2009 startte hij Marvin Media Bvba met het voornaamste eigen merk VENUEZ. Binnen het vak is hij ook bestuurslid van Leaders Club sinds 2010 en werd hij ook adviserend lid bij HotelloTOP sinds 2014.

Team

Founder Vincent omringt zich met een getalenteerd team van 7 dynamische medewerkers. Net omdat de teamleden zo verschillend zijn en elk hun specifieke expertise bezitten, vormen we een complementaire en hechte groep. Door het merk, de marketing, het design, de evenementen en sales in-house te houden, zit er geen enkele vorm van ruis in de boodschap van VENUEZ.

Het VENUEZ team op de Hospitality Awards

Partners

VENUEZ werkt samen met verschillende partners in drie niveaus op basis van hun engagement. Voor de founding partners (APS Glass & Bar Supply, Amavins, Bacardi-Martini, Coca-Cola, Duvel-Moortgat, Fever-Tree en Mise en Place) voorzien we een through-the-line benadering. Deze partnerships worden doorgetrokken over alle bedrijfsactiviteiten.

 

Op het tweede niveau gaan we in zee met Content Partners (Mini, Cosy & Trendy en Unilever). Samen met hen gaan we op zoek naar de juiste raakvlakken om content te voorzien binnen het magazine en op ons online platform.

Daarnaast zijn er nog tal van andere partners (exposanten, adverteerders en sponsors) waar we de samenwerking mee aangaan om elkaar elke keer opnieuw te versterken. Dit is op één of meerdere activiteiten van VENUEZ.

Klanten

De klanten van VENUEZ zijn merken, producten en diensten die zich richten op het top- en topmiddensegment van de Belgische hospitality-industrie. Dit gaat van de kleine, opkomende challengers tot de grote gevestigde waarden binnen drinks, food en design.

Het magazine heeft vandaag 5.500 abonnees met gemiddeld vier lezers per abonnement wat resulteert in een bereik van ruim 20.000 lezers.

VENUEZ heeft voornamelijk een B2B-doelgroep van hospitality professionals (chefs, bartenders, medewerkers, hotelmanagers, eventmanagers,…), maar ook de andere zijde van de markt betrekken we. Denk maar aan suppliers, brand managers, designers of productontwikkelaars.

Tijdens de vakbeurs zakken zo’n 7.800 professionals af naar Antwerpen om zich te laten onderdompelen in de wereld van hospitality.

De focus voor de toekomst van VENUEZ is om zich te verbreden tot een platform dat hospitality benadert in de brede zin van het woord. We willen ook advies geven en inspiratie bieden op het vlak van people management, het inzetten van marketingtools of tips geven om de business development onder handen te nemen.

Jammer, nog geen updates over deze campagne. 

Investeer mee in

VENUEZ

Marvin Media, het paraplumerk boven VENUEZ wil blijven groeien door nieuwe producten onder de VENUEZ brand te creëren. Die groei is noodzakelijk om binnen de nichemarkt relevant en top of mind te blijven.

Om haar groeiplannen te realiseren heeft Marvin Media op korte termijn nood aan een bijkomende financiering voor een bedrag van ongeveer 95.000 EUR.

Deze financiering zal gebruikt worden voor:

  • Opzet en inrichting van de Hospitality Awards en de Hospitality Show;
  • Voorbereiding en drukkosten Venuez magazine;
  • Personeelskosten & werkkapitaal.

Daarnaast is Marvin Media op zoek naar een structurele investeringspartner met de nodige ervaring en expertise in de sector om het groeipotentieel van Marvin Media verder mee uit te bouwen op lange termijn.

Heb je interesse om te investeren in dit groeiverhaal? Aarzel niet om contact op te nemen met Vincent & zijn team om de investeringsmogelijkheden te bespreken.

VENUEZ

Brugge
Hospitality

Investeer mee




Completed

Investeringsbehoefte

95000



Gescreend door Senior Consultant Vlaanderen

Meer informatie over Senior Consultants Vlaanderen

Bekijk ook de campagne op

Ga naar Hello Crowd

Contactgegevens

Ontdek meer ondernemingen ⟶