Succescases

Kayzr maakt competitief gamen voor jongeren toegankelijk dankzij investeringen van ambassadeurs

Kayzr is een online platform voor gamers dat opgericht is in 2016 door Freek Borghgraef en Joris De Koninck. De missie van Kayzr bestaat erin om esports, het competitief gamen, toegankelijker te maken en kansen te creëren voor elke gamer.

Vroeger waren het namelijk enkel de allerbeste gamers die in de prijzen vielen, maar dankzij Kayzr kunnen gamers van elk niveau deelnemen aan wedstrijden. Ze zorgen er via matchmaking voor dat gamers het tegen andere gamers van een gelijkaardig niveau kunnen opnemen. Kayzr verbindt gamers, voorziet een rankingsysteem én iedereen wordt beloond in de vorm van een virtual currency. Hoe beter je bent, hoe hoger de beloning. Deze ‘Kayzr Coins’ kunnen gebruikers dan uitgeven in een webshop waar allerlei prijzen van partners zoals Unilever, Sennheiser en Game Mania worden aangeboden.

Meer dan gewoon een gaming platform

De activiteiten van Kayzr bestaan uit 3 delen: het online platform Kayzr.com, de Kayzr League en de Kayzr Services die de onderneming aanbiedt aan bedrijven. Met het online platform Kayzr.com wil Kayzr de gaming community vooral samenbrengen onder 1 dak. In het toernooi van de Kayzr League kunnen gamers het tegen elkaar opnemen in de populairste games van het Kayzr platform zoals bijvoorbeeld Counter-Strike en League of Legends. De Kayzr League wordt live uitgezonden op Twitch, een streamingplatform van Amazon waar 120.000 unieke kijkers uit de Benelux het toernooi op de voet volgen.


Daarnaast denkt Kayzr ook mee met de bedrijven om concepten te organiseren in functie van de doelgroep die het bedrijf wil bereiken via esports. Gamers zijn namelijk een moeilijk te bereiken doelgroep, ze kijken zelden tv en hebben vaak adblockers geïnstalleerd om niet gestoord te worden tijdens het gamen. Kayzr maakt het voor bedrijven mogelijk om de gamers toch te kunnen bereiken. Denk maar aan een recruitment bureau dat op zoek is naar IT-talenten. Een concreet voorbeeld van zo'n Kayzr concept is de Proximus Pro League.

Professionele en exponentiële groei vraagt om extra investeringen

Joris en Freek hebben heel wat groeiplannen voor ogen, één van de primaire doelstellingen is het uitbreiden van de userbase. Momenteel kan kayzr rekenen op 45.000 actieve gebruikers. Door een breder publiek aan te spreken willen ze dit aantal opkrikken tot 350.000. De eerste stappen voor deze groei worden genomen in bekend terrein door een vast kantoor in Nederland op te richten, dit moet de expansie naar onverkend Europa faciliteren.


Naast het verhogen van het aantal gebruikers, wil Kayzr de uitzendingen van de Kayzr League ook naar een hoger niveau tillen. Als laatste willen ze het online platform ook ‘sterker’ maken met meer serverruimte. Deze doelstelling zorgt ervoor dat het platform de sterk groeiende esports markt die gepaard gaat met een grote lading aan nieuwe gebruikers het hoofd kan bieden. Om deze groeiplannen op korte termijn te verwezenlijken hadden de oprichters van Kayzr nood aan extra financiering.

Eerst even wat numbers crunchen...

Financiering vinden vraagt natuurlijk extra begeleiding. Ze besloten samen te werken met WinWinner om de nodige financiering op te halen. Eerst en vooral voerden we een grondige analyse van de cijfers door. Aan de hand van de verworven informatie stelden we een financieel plan op en via deze gegevens konden we de financieringsnood bepalen.

Na het bepalen van de financieringsbehoefte hebben we een publieke campagne opgesteld om zo potentiële investeerders aan te spreken. In deze campagne werden alle troeven van Kayzr aan het licht gebracht zoals de toegankelijkheid van het online platform, de services die de onderneming aanbiedt aan andere bedrijven...

...om uiteindelijk “Good Game” te kunnen roepen!

Naast het opstellen van de campagne hebben we ook een Ambassador Night georganiseerd om de potentiële investeerders de groeiplannen van Kayzr voor te stellen. Joris was alvast tevreden: “De Kayzr Ambassador Night zorgde ervoor dat we op een informele manier onze toekomstplannen uit de doeken konden doen, adviseurs en experts aan het woord konden laten en waarbij er ruimte was voor vraag en antwoord”. 

Ook wij waren er aanwezig om een woordje uitleg te geven over de winwinlening. Het investeerdersevent was een groot succes. Er werden na afloop 5 winwinleningen geregistreerd, die samen goed waren voor een bedrag van €45.000.

Met de hulp van WinWinner heeft Kayzr in totaal een bedrag van €100.000 opgehaald via de winwinlening bij ambassadeurs. We hielpen bij de facilitatie van de investeringsronde, daarnaast verzorgden we de juridische en administratieve afhandeling van de financiering zodat Joris en Freek met een gerust hart verder kunnen bouwen aan de toekomstplannen van Kayzr. Good Game en Good Luck!

Wat vinden Joris en Freek van de samenwerking tussen Kayzr en WinWinner?

“WinWinner gaat verder dan de winwinlening alleen. Met hun hands-on aanpak begeleiden ze je van A tot Z met je financieringstraject. Dankzij een hechte samenwerking tussen beide partijen kon de doelstelling snel bereikt worden.”

Hockey Club Blackbirds kan meer jongeren warm maken voor hockey door extra financiering

Hockey Club Blackbirds legt eigen kunstgrasveld aan voor groeiend ledenaantal

Drie jaar geleden besloot Catherine Backaert om Hockey Club Blackbirds op te richten en zo de eerste hockeyclub van Zandhoven te worden.

Catherine wou in de eerste plaats haar passie voor deze energieke sport delen met andere mensen. Daaruit ontstond het idee om kinderen én volwassenen de kans te geven om deze mooie ploegsport te beoefenen, met een focus op het gezellige en familiale karakter.

Ook respect en fair play waren belangrijke waarden binnen deze club.

Foto via Facebook Hockeyclub Blackbirds


In het begin deelde de hockeyclub een terrein met de plaatselijke jeugdbeweging en atletiekclub. Dat was gezellig, maar omdat de hockeyclub snel groeide naar 300 leden, werd het noodzakelijk een eigen hockeyveld in kunstgras aan te leggen. Daarnaast droomde Catherine van een vernieuwde kantine, om de leden een volwaardige accommodatie te kunnen bieden.

Met een eigen kunstgrasveld en kantine wou Catherine de hockeyclub nog groter maken, om nog meer mensen warm te maken voor haar passie.

Start van een zoektocht naar financiering

Een nieuw hockeyveld aanleggen de kantine verbouwen… Geen kleine werkjes!

Om deze grootse plannen allemaal waar te maken had de hockeyclub nood aan financiële hulp.

Foto via Facebook Hockeyclub Blackbirds


Hockeyclub Blackbirds had echter geen ervaring bij het ophalen van externe financiering... Daarom koos Catherine ervoor om contact op te nemen met WinWinner. Na onze gratis Bootcamp was ze laaiend enthousiast om aan haar financieringstraject te beginnen.

Om met haar traject van start te gaan, luisterden we eerst en vooral naar haar verhaal. In geuren en kleuren vertelde ze over haar passie voor de sport en de groeiplannen van haar hockeyclub.

Na een grondige analyse van haar onderneming bepaalden we eerst het bedrag dat Catherine nodig had om de werken te realiseren. Vervolgens stelden we de juiste financieringsmix samen om dit bedrag binnen te halen. We moesten niet ver zoeken, aangezien de hockeyclub een groot aantal enthousiaste leden had. Catherine wou graag die leden, maar ook familie en sympathisanten, de kans bieden om mee te investeren en ambassadeur te worden van de club.

We kozen daarom voor netwerkfinanciering via winwinleningen als een belangrijke poot in de zoektocht naar financiering.

Maar we hielden het niet enkel bij winwinleningen. Als ze genoeg geld opgehaald had bij haar netwerk, gingen we dit als als hefboom voor een banklening gebruiken.

Niet alleen de leden waren enthousiast. Ook de gemeente Zandhoven ondersteunde het project en maakte het onder meer mogelijk om het kunstgrasveld aan te leggen.

Een campagne die de waarden en troeven van de club naar voren bracht

Nadat we de financieringsbehoefte en -mix hadden bepaald, maakten we een aantrekkelijke publieke campagne op om de juiste investeerders aan te trekken. Hierbij focusten we op de grootste troeven van de hockeyclub, waaronder haar familiaal karakter en haar doel om de sport zo toegankelijk mogelijk te maken.

Om de campagne nog wat extra in de spotlights te zetten organiseerden we een investeringsevent voor alle leden en potentiële investeerders. Hier lichtte Catherine de ambities van de hockeyclub toe en stelde ze de plannen voor het nieuwe veld voor. Wij waren er ook van de partij, om meer uitleg te geven over een mogelijke investering via de winwinlening.

4 augustus 2018: hoogtepunt van een succesvolle financiering

De campagne werd samen met WinWinner en de gemeente Zandhoven tot een goed einde gebracht. Via 7 verschillende winwinleningen bij ambassadeurs haalde hockeyclub Blackbirds 64.000 euro op.

Dit was een toereikende hefboom om de banklening, die ook deel uitmaakte van de financieringsmix, te krijgen.

Dankzij deze succesvolle financiering kon de hockeyclub haar dromen realiseren: in juni werd de kantine verbouwd en op 4 augustus was het veld klaar. Op 6 augustus mocht de hockeyclub al 65 kinderen ontvangen voor de zomerstage!

Foto via Facebook Hockeyclub Blackbirds


Van droom naar realiteit: FCE Liso bouwt de “Tesla van het water”

Bij botenbouwer FCE Liso hadden ze een droom: ‘s werelds eerste volledig elektrische speedboot op de markt brengen. Want de markt van elektrische vervoersmiddelen groeit en Liso wou maar wat graag -letterlijk- op die golf springen en de “Tesla van het water” produceren.

Dirk De Munter, oprichter van Liso, had meerdere modellen (sportief, luxueus, familiegericht) in gedachten om verschillende doelgroepen te bereiken. Het bedrijf bouwde succesvol op enkele maanden tijd een prototype. Na uitvoerige tests bepaalden ze bij Liso welke wijzigingen nodig waren om de boot nog te verbeteren en op de markt te brengen.

Een van de ontwerpen van Liso

Maar om zijn dromen waar te maken had Dirk nood aan expertise, een netwerk en uiteraard het startkapitaal. De kosten voor de research, het ontwerp en het effectief produceren van de boot kunnen namelijk snel oplopen.

Eerst de cijfers op orde zetten...

Liso besliste om een beroep te doen op WinWinner om de nodige financiering op te halen. Nadat Dirk ons zijn ambitieuze plan uitgelegd had, bekeken we tijdens de kick-off-meeting het financiële plaatje: de inkomsten en uitgaven, de nodige investeringen, de cashflowplanning…

Daaruit kwam een duidelijke financieringsbehoefte naar boven om de productie te kunnen opstarten, alsook de financiële mix waarmee we die nood konden opvullen. Om privé-investeerders aan te kunnen trekken maakten we vervolgens een waardering op met onze partner PwC en zorgden we voor de juiste juridische structuur.

… en dan het verhaal vertellen...

Op basis van het boeiende ondernemersverhaal van Dirk en zijn ambitieuze droom lanceerden we een publieke campagne om potentiële investeerders aan te trekken. We schreven het Liso-verhaal duidelijk uit, met nadruk op de kwaliteiten van Liso en de opportuniteiten voor investeerders.

Zo kon je in de campagne de absolute troeven ontdekken van Liso: lichte elektrische/fuel-cell hybride vaartuigen die gefabriceerd worden met een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk. De Tesla van het water!

...om de financieringsronde succesvol af te sluiten!

Om de campagne van Liso nog meer in de kijker te zetten organiseerden we een exclusief investeerdersevent, waar meer dan 30 personen aanwezig waren.

De interesse bij de investeerders op het evenement was duidelijk en uiteindelijk heeft een viertal investeerders met een netwerk in de bootsector en een complementaire expertise geïnvesteerd in aandelen. Zo konden ze genieten van de voordelen van de Tax Shelter. Een win-win voor beide partijen!

5 september: de lancering van ‘s werelds eerste volledig elektrische speedboot door Liso

En de campagne van Liso loonde: op 5 september zag de onderneming haar droom in vervulling gaan. De trotse CEO Dirk kon de eerste volledig elektrische speedboot ter wereld voorstellen in het MAS in Antwerpen. Hij bedankte ook WinWinner voor de inspanningen:

O'yo haalt 32.500 euro op via winwinleningen

Bij O'yo draait het allemaal om gezond eten en drinken. In deze gezellige ontbijt- en lunchbar in Gent kan je terecht voor smaakvolle, verse gerechten met ingrediënten van lokale boeren en handelaars.

O'yo wou het succesverhaal uitbreiden en zocht daarbij naar de nodige financiering. Oprichtster Phaedra Lybaert: "De extra financiële middelen waren nodig om de algemene workflow te verbeteren en om beter keukenmateriaal aan te kopen. Via onze boekhouder kwamen we bij WinWinner terecht en samen bekeken we de mogelijkheden om een campagne op hun platform te lanceren."


Alvorens de campagne samen te stellen ging WinWinner rond de tafel zitten met O’yo om het financiële plan op te stellen. Zo werd de investeringsnood bepaald. Daarna zette WinWinner in op het verhaal van O’yo: om de campagne te doen slagen werd er nagedacht over de communicatie om de juiste investeerders aan te spreken.


In de campagne op zijn platform zette WinWinner dan ook in op de waarden van O’yo: gezond en eerlijk eten dat afgestemd wordt op de klant. En dat was een verhaal dat duidelijk aansloeg: uiteindelijk haalde O'yo 32.500 euro op via winwinleningen!


Oprichtster Phaedra is tevreden met het opgehaalde bedrag: "Dankzij de ondersteuning van WinWinner konden we de groeipijnen van onze onderneming overwinnen."


Skedify haalt de helft meer op dan voorzien

Skedify maakt het mogelijk voor de klant en de bedrijven om in enkele clicks een afspraak in te plannen met de juiste adviseur voor een betekenisvol gesprek rond een bepaald thema. Dit met een hogere leadgeneratie, efficiëntiewinsten en een betere klantenbeleving als resultaat.

Dankzij de opgehaalde financiering, die veel hoger was dan verwacht, kon een commercieel team uitgebouwd worden. bovendien kunnen nieuwe opportuniteiten aangebracht door het salesteam ook beter opgevolgd worden door nieuwe mankrachten.

Nu kan ook internationaal geschaald worden.

Klaar voor de verovering van Europa door nieuwe financiering

Epihunter zocht 60.000 euro voor de ontwikkeling van een app en een digitaal platform voor mensen met epilepsie.

Die financiering kwam bovenop 500.000 euro seed funding met verschillende business angels, het BlueHealth Innovation Fund, KBC en LRM.

Epihunter is nu klaar om zijn Europese droom waar te maken.

De financiering zal gebruikt worden voor de verdere ontwikkeling van de smartphone app en functionaliteiten voor neurologen. Het ouderportaal zal ook beschikbaar worden in meerdere taalversies.

Djar kon meer ophalen dan verwacht

Djar haalde 45.000 euro op via de winwinlening. Dat is net niet het dubbele van het geplande bedrag.

Djar heeft op enkele maanden tijd al meer dan negentig belangrijke klanten voor zijn "funky food for the healthy soul" -concept. Een echt succesverhaal dus. Dankzij de opgehaalde financiering kan dit vernieuwend lunchconcept voor bedrijven en werknemers nog verder groeien.

Concreet ging de financiering naar nieuw personeel, een productieruimte en transport. Hiernaast kreeg ook het salesteem meer slagkracht.

Het Mobility+ platform is meer dan 100% gefinancierd

Mobility+ is een Belgisch platform voor duurzame mobiliteit dat elektrisch rijden makkelijk maakt.

 
De opgehaalde financiering liet Mobility+ toe om zich op de kaart te zetten.

De nodige financiering werd opgehaald via de winwinlening en de tax shelter voor starters. Mobility+ gebruikte de financiering om de opstartkosten gedurende het eerste jaar te dekken: het ontwikkelen en onderhouden van het platform, opzetten en onderhouden van de website en de maandelijkse administratieve kosten om de dagdagelijkse gang van zaken te kunnen ondersteunen.

Door de combinatie met de tax shelter kon meer geld opgehaald worden dan origineel gepland.

 

ONAK kon zijn innovatief product lanceren

ONAK streeft ernaar om de balans tussen het hectische werkleven en de rust van de natuur te versterken. Hun valies op wieltjes kan je in tien minuten uitvouwen tot een kano van topkwaliteit.

Bovenop een succesvolle campagne op Kickstarter was de ONAK-campagne op WinWinner een groot succes. Hun innovatieve product kan op de markt worden gebracht.

ONAK haalde een groot deel van de benodigde financiering op via Kickstarter. Lees meer over Reward Based Crowdfundig bij Hello Crowd. Daarbovenop werd ook gekozen om via de tax shelter voor starters een deel financiering op te halen. 

Deze goed uitgebalanceerde financieringsmix zorgde voor een snel succes. Lees hier meer over de financieringsmix.

ONAK organiseerde ook een investeringsevent.  Hier werd met een aantal potentiële investeerders het verhaal van ONAK uit de doeken gedaan. WinWinner zorgde dat iedereen goed geïnformeerd werd over de winwinlening.

 

BOSAQ is 110% gefinancierd

BOSAQ wil het drinkwaterprobleem aanpakken met een uniek businessmodel waarin zowel commerciële doelstellingen als sociale impact centraal staan. Samen met de Universiteit van Gent kon BOSAQ dankzij een reeks winwinleningen experts inzetten om het product te verfijnen en om onze initiële markten (focus Latijns-America) te kunnen gaan veroveren.

Het duurzame aspect van BOSAQ kon op veel sympathie rekenen van investeerders.

Wil je graag zien hoe dit project zijn impact maakt? Volg hen hier en bekijk zeker de video:

 

BOSAQ organiseerde samen met WinWinner een investeerdersevent. Hier werd met een aantal potentiële investeerders het verhaal van BOSAQ uit de doeken gedaan. WinWinner zorgde dat iedereen goed geïnformeerd werd over de winwinlening.

Piet Moodshop kon succesvol uitbreiden

Piet Moodshop is dé winkel met een heel persoonlijke en aparte selectie uit de wereld van design, interieur en lifestyle. Dit uniek winkelconcept schuin tegenover kunstencentrum Vooruit werd mogelijk gemaakt dankzij de winwinlening.

Voor het openen van de tweede vestiging haalde Piet Moodshop een groot deel van de financiële behoefte op via het WinWinner-platform. 72.000 euro om precies te zijn.

Het leuke verhaal en unieke concept van Piet Moodshop sprak een breed publiek aan. De campagne verliep dan ook vlot.

Lotte Martens kon snel opstarten

Een goed team is cruciaal om te kunnen groeien. Dit wist ook Lotte Martens. Via de winwinlening haalde ze voldoende financiering op om een team uit te bouwen, een nieuwe website te bouwen en een nieuwe productiemodule op te stellen.

Het volledige gewenste bedrag werd opgehaald. Lotte Martens kon snel groeien.

Lotte Martens werd kort na haar campagne uitgeroepen tot "Meest beloftevolle vrouwelijke onderneemster van Vlaanderen".

W-Fest: nu groter, beter en internationaal bekend

W-Festival wil uitpakken met nog betere groepen van internationaal niveau. Om dit te financieren maakten ze gebruik van de winwinlening.

Hun campagne bij WinWinner was succesvol. Ze haalden hun gevraagde bedrag van 50.500 vlot op.

Dankzij het opgehaalde kapitaal kan W-Festival groter, beter en internationaal bekend worden.
 

Investeringsevent

Samen met W-festival organiseerden we een investeerdersevent. Hier werden alle potentiële investeerders uitgenodigd. De goede pitch van de organisatoren, die ze samen met onze partner Think With People opstelden, maakte de aanwezigen warm. De uitgebreide uitleg over de winwinlening door WinWinner overtuigde hen verder. Het resultaat was een mooie start van de campagne.

Curious Cats werd 200% gefinancierd

Curious Cats overstijgt de wildste verwachtingen en haalde dubbel zoveel financiering op dan gepland!

Er werd bij aanvang van de campagne beslist om een deel van de financieringsnood via de winwinlening op te halen en een deel via een banklening. Door het enorme succes van hun WinWinner-campagne werd een banklening overbodig.

Curious Cats haalde de volledige financieringsnood op via de winwinlening.

Curious Cats zocht financiering om de juiste mensen te kunnen aanwerven om groei te kunnen verzekeren.

Om de investeerders in de bloemetjes te zetten maakte het Curious Cats team deze foto.

Bovendien organiseerden ze bij Curious Cats na een geslaagde campagne ook een feestelijk investeerdersevent!

Jointechnix kan uitbereiden

Jointechnix is een jong, dynamisch bedrijf dat zich richt op het ontwikkelen van slimme assemblagetechnieken voor actieve demontage.

De opgehaalde financiering zal gebruikt worden voor R&D en pilots, personeelskosten, IP-kosten. Concreet kan een ingenieur het team komen versterken. Ook wordt een octrooi ingediend in samenwerking met het Brants&Patents bureau, om de ontwikkelde technieken en technologieën te beschermen tegen mogelijke copycats.

Het business model en team versterken, dat spreekt investeerders aan

Oud Beersel kan zijn merk uitbouwen

Brouwerij Oud Beersel geniet van wereldwijde faam met haar traditionele lambiekbieren van hoogstaande kwaliteit. Door de combinatie van modern ondernemerschap en passie voor lambiekbier slaagt Oud Beersel erin om unieke bieren te produceren die steunen op een eeuwenoude kennis van de spontane gisting.

Maar liefst zeventien liefhebbers investeerden in Oud Beersel. Via de winwinlening werd de nodige financiering opgehaald. Oud Beersel kan groeien en zijn productie uitbouwen. Hun unieke bieren, die steunen op een eeuwenoude kennis van de spontane gisting, kunnen nu in een gloednieuwe rijpkelder rijpen.

Een lokaal product heeft vaak al een grote bestaande fanbase. Deze op de juiste manier aanspreken kan tot mooie verhalen leiden.

Tijdens een investeringsevent werden alle geïnteresseerden uitgenodigd. Heel veel mensen uit de buurt waren aanwezig. Het waren ook zij die investeerden.

 

100% gefinancierd

Balls & Glory maakt gehakt van alle WinWinner-records. Via de winwinlening werd vier maal de eigen inbreng opgehaald en dubbel zoveel als het geviseerde bedrag. Dit succes stond Balls & Glory toe om snel te groeien.

Via een investeerdersevent georganiseerd samen met WinWinner werd het verhaal op de juiste manier overgebracht. Maar daar stopte het niet.

De manier waarop Balls & Glory zijn investeerders opvolgt en betrekt bij zijn verhaal, ook na hun campagne, is een voorbeeld. Elke investeerder die voor een groot bedrag wou lenen kreeg een Golden Ticket. Met deze kaart kan gedurende de volledige looptijd van de lening gratis gegeten worden in elk B&G restaurant. Het voordeel van de winwinlening is dat je naast het opgehaalde bedrag ook een groep mensen betrekt bij je verhaal. Wanneer je die groep op de juiste manier actief betrekt, worden dit echt ambassadeurs.

Balls & Glory maakte van al zijn investeerders ambassadeurs. Zo zal het nog lang voordelen ondervinden van deze manier van financiering.

Balls&Glory vond ook via Look&Fin financiering.

Je investeerders actief betrekken bij je verhaal is iets waar WinWinner heel sterk op inzet. Kom meer te weten over hoe je de winwinlening kan gebruiken.

Sizable 100% gefinancierd dankzij de tax shelter

Sizable is een goed voorbeeld van een succesvolle tax shelter-campagne. Ze maakten gebruik van deze steunmaatregel om uit hun netwerk een investeerder te zoeken die hen echt kon helpen. Hun idee zat goed, maar om het op de markt te zetten hadden ze hulp nodig. De investeerder had een grote knowhow die hen hierbij kon helpen. Niet enkel het geïnvesteerde geld, maar ook die hulp liet Sizable toe om meteen te groeien.

Samen met een Bolero-campagne werd voor die groei ook de nodige financiering gevonden.

Die investeerder nam het verhaal in een latere fase volledig over. Daardoor konden de oprichters zich op een nieuw avontuur storten.

 

Sizable werd in 2016 ook verkozen tot meest beloftevolle startup in België.

Start je zoektocht naar financiering met WinWinner

Wil je van je businessplan een ijzersterk verhaal maken om investeerders aan te trekken die in jouw onderneming geloven?
Wil je je geen zorgen moeten maken over het administratieve werk?
Wil je meer kans maken op een succesvolle financieringsronde?